Och allt som är bra med mig, har jag förmågan att skämta bort.

Jadu, jag borde ha gått och lagt mig redan. Träning imon. Kötta pattar är livet. Nej men seriöst så är det mycket som pågår nu, Tösabit, födelsedag, vänner, körkort och så mycket träning som möjligt. Jag behöver min träning. Den gör mig gladare och starkare. Funderar starkt på att uppsöka en psykolog eller kurator. Måste få bukt med min avundsjuka. Den är hemskt. Jag lär ju aldrig känna mig lycklig om den fortsätter att plåga mig som den gör. Men måste skriva av mig, det brukade bli bättre av det en gång i tiden. Hade planer på en videoblogg bara för att kunna utvärdera mitt liv lite mer. Tror att det ger jävligt mycket i personlig utveckling trotts allt. Men men.
Saker att bli bättre på:
Min hållning måste förbättras om jag inte vill se ut som quasimodo ( stavning?) när jag är 25.
Tänk över dina tattueringar och vad du vill göra med ditt liv.
Palmrulla dina dreads, just doo it firetrucker!!!!
GEt a freaking job retard!!



Meen det var nog allt. Hare nice. puss och kram! mest kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0