Just be you. Yeah right.

Jag har många ideer nu. Men de fullföljs aldrig utan seglar bort över solnedgången som en barkbåt. Skärpning krävs, måste bli bättre på att producera fotoideer, dikter och texter. Jag mår nog bättre om jag uttrycka mig. Känner mig mer personlig då. Blir en helt annat människa. Jag önskar att jag var mer ödmjuk och att samhället belöndade det. Att vara snäll och ödmjuk ger inget i världen. Tyvärr. Ibland känner jag mig bara jävligt lost, som en etta första dagen i matsalen, som en gammal tant på macdonalds, som en liten Estetpojk med dreads i stora kalla världen.

Aja godnatt världen. Dags att vila nu och sortera upp dagens intryck. Hoppas att morgondagen känns bättre.



Funderar på att börja visa min blogg, men måste tänka över det mer. Aja. Ha det, stay black och hela den skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0