Machoman?

Hej bloggen, nu håller du på att bli en sån där alldaglig blogg som berättar om vad som hänt under dagen. Men i nuläget orkar jag verkligen inte bryr mig. Hela min kropp är full av energi efter gymmet. Ja du läste rätt. Jag har gymmat. Tagit mina 85 otränade Svesson kilo in på ett gym av pumpande 18åringar och gamla biffar. Herregud alltså. Är så stolt över mig själv så att det är löjligt. Så fort jag gick in bland maskiner och hantlar så sa allt i min kropp till mig att gå( om inte springa) därifrån och aldrig komma tillbaka. Möttes av så sjukt många blickar med, killar om har tränat i några månader kanske som bara tittar på varandra och skrattar när det kommer en ny. Men jag är stolt över mig själv. Jag sket fullständigt i dem. Hade det varit ett årssen hade jag blivit halvt förkrossad och dratt därifrån. Men deras blickar och skratt bara strudsar, för att jag är jag. Trivs med det. Tänker inte någon vältränad " snygg" kille med linne för att visa sina halvbiffiga armar stå ivägen för mig.
Såå summan av kardemumman är att jag är nöjd, och stolt.


So lets shine on , and wait for the summernights of love and life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0