Tandläkarväder.

Hejdu. Jag är stressad, måndagar är verkligen inte mina dagar. Movivationen var på topp när jag vaknade imorse, nu är den slagen i botten . Trött på hela världen typ, vill spy och sova förevigt. Ehhhm imon ska jag ge mig på och gymma, hur jävla dumt det nu egentligen är. Lär ju ha ångest när jag släpar mina otränade kilo in på gymmet bland alla biffar. Aja, utmana dig. Då kommer du någonstans i livet. Känner mig ändå hoppfull för framtiden, mycket som händer, får väl dras med i det på ett eller annat sätt. Dont stop. Då dör du. Trött på fotbollen, riktigt drygt nu bara. Hoppas att gymmet inspirerar mig så kan jag skita i fotbollen och alla äckelego där. Hoppas verkligen inte att jag är såhär, men blir så jävla äckeltrött på folk som förändras i andra människors sällskap. KIllar som är helt lugna och ödmjuka när man är själva med dem och sen bara blire machonörd för hela slanten såfort man handlar i en grupp. Herregud. Jag saknar omtanke, förståelse och ödmjukhet hos människor. Fler borde ha det. Hoppas att det finns folk där ute som har de delarna, för att jag börjar bli less och tänker sova nu. Godnatt bloggen, jag älskar att hata dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0