FML, eller?

Dagarna går frammåt ( Captain obivous).
Jaa har väl egentligen ingenting att skriva förutom att livet går på automatik nu, Äta sova skita plugga spendera alldeles för mycket tid vid datorn träna lägga ännu mera tid på facebook, snea på livet. Mina dagar numera är oehört innehållsfyllda. Usch ja.
Negativa Arne idag, verkligen.
Börjar tänka över min mesighet, att jag är alldeles för snäll. Personlig utveckling denna hösten är ett måste, bli lite mer bad boy, lite mindre bra och mysig pojk.
Fått det bevisat att det duger inte att vara förstående och snäll.
Man måste vara lite dum i huvudet och inte bry sig ibland.
Oj vad jag kan klaga. Det värsta är att jag förstår vad du menar, att jag verkligen är för mesig, men vet inte hur jag ska ändra på det. Lägga på ännu en mask på min personlighet kanske?
aja jag vet inte. Nä nu ska jag fördriva tiden med att somna. Sov gott din feta äckliga gubbjävel. Eller vem du än nu som läser. Kanske är en söt tjej, I Dont care.


Good times for a change
See, the luck Ive had
Can make a good man
Turn bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0