När allting blir för stort och jag kommer för nära det jag gjort.

Hej snygging. Ligga?
SKojade bara förfan.
Meen jadå! livet rullar på, känner mig väl lite som en snöboll i februari. Allmänt vilsen och glider runt.
Jaaadu. Intalar mig själv att jag behöver en flickvän. Men är nog egentligen värmen jag behöver. Fryser allt för ofta. Får gåshud alldeles för sällan. Stirrar aldrig in i någons ögon längre. Fortfarande inga händer som ber mig sova över.

Att försöka intala sig själv att man inte saknar sitt ex är löjligt. Fulltständigt löjligt och sjukt underbart när det fungerar, även om det oftast är ett ögonblick. Saknar man inte sin förra så var man aldrig förälskad.


Ånjuter livet i nuläget med fin musik, varma drycker och mycket prat med människor som får mig att må bra.

Godnatt du, Polaren pär hälsar.


Jag är slut, vill bli fri. Vill se morgondagens tåg flyga förbi.


Kommentarer
Postat av: emma ask

Malin visade mig din blogg, vi går liksom i samma klass...

jag älskar att skriva för fan! och jag älskar det du skriver! jag fattar inte hur du får det att låta så levande! Jag vill bara läsa mer! Det är så ärligt och äkta! Skriv för fan! Det finns människor som läser!

2011-10-28 @ 11:06:12
URL: http://kugghjulsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0