Här kommer våren, det har jag lärt mig.

Som jag har kämpat. Som jag har längtat. Hej livet helt enkelt.

Slängde upp mina hobbitfötter på vågen idag och stirrade sanningen i vitögat. 90 kg. 90 mutherfuckingasäckelkilo. Så nu jävlar. Har planerat att nå 85 innan april är slut. Började idag med att först " springa" ( mer lunka/ dö/ försöka springa) i typ en halvtimme sen typ tio minuter hopprep! Plus lite trams med hantlar helt enkelt.  Jag ska bli smalare och snyggare! för ju mer jag går ner och ju mer jag trivs desto mer boostas mitt självförtroende.

Måste bara få detta sagt. Herrejävlar vilken dramaqueen jag var i mina äldre inlägg. Nej skärpning krävs. Happyface ftw.




Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0